Pár évvel ezelőtt még úgy gondoltuk, hogy a Honor végre elindult a saját lábaival, mint a Huawei új brandjeként.
Azon gondoltunk, hogy végre lesz egy új, lendületes szereplő a mobilpiacon, aki el tudja saját utat vágni.
De sajnos, ez nem történt meg – a volumene nem nőtt, és a kínálatuk sem lett elég széles. Lassan kezdtem elgondolkodnom, hogy talán egy kis szórakozásnak lehetne az, ha a Huawei új brandjeként a Honor-t nézzük, de ez nem történt meg.
Aztán a Honor próbálta, hogy a Huawei egykor volt márkájához hasonlóan, az olcsóbb termékeket kínálja, mint a nagyobb cégek. Valahogy nem sikerült megállítani, hogy az olcsóbb termékeket kínálják, de ez sem hozott nagy változást.
Most a Honor próbálja, mint a Nokia, hogy az emberek ne csak a szolgáltatók csomagjaira figyeljenek, hanem a termékek árát is kedvezőnek tegyék.
Tudjátok, amikor néha nézzük a különböző operátorok ajánlatait, annyira eltérnek egymástól a csomagok, a hűségakciók, az extra szolgáltatások, hogy nem könnyű egy pillantással megállapítani, mi az, ami valóban jó ár-érték arányban.
Nagyon nehéz úgy megítélni egy terméket, hogy ahány operátor, csomag, ügyfél és hűségakció van, ott mind más összeget kell érte kifizetni.
Éppen ezért, ha teheted, nézd meg, hogy tényleg a termék ár-érték arányában jó-e, mielőtt döntesz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

