Természetesen egy sikeres üzleti modellt nem könnyű létrehozni ezen az alapon.
Nagyon előnyös, hogy a Sony azonban nem hagyja figyelmen kívül azt a tényt, hogy bár a mobilokban elért bevételük viszonylag kisebb, sokkal többet hoznak be azzal, hogy más gyártók szinte az összes kamerájukhoz használják az általuk gyártott kameraszenzorokat.
Ennek eredményeként nemcsak a mobiliparban, hanem az autóiparban is növekszik a jelenlétük, és számos más kamerás eszközben is használják ezeket a szenzorokat (mint például az Insta360 termékeiben).
Az Xperia telefonok szerepe az, hogy szűkebb körű szakmai közönség előtt erősítsék a Sony márkáját, és bemutassák legújabb fejlesztéseiket, ezzel ösztönözve másokat arra, hogy ezeket a szenzorokat válasszák.
Emellett évente három új modell jelenik meg, amelyekben a gyártó következetesen ragaszkodik számos egyedi jellemzőhöz.
Ezek közül néhány olyan funkció, amelyek még a Xiaomi felhasználóit is lenyűgözik: stereo hangszórók, 3,5 mm-es fejhallgató csatlakozó, notch és kameranyílás nélküli kijelző (ez esetben 4K felbontással), IP68-as vízállóság, külön kameragomb, videokimenet és memóriabővítési lehetőség.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.